BÅTUPPTAGNING

GLÖM INTE ATT VI ÄVEN FINNS PÅ FACEBOOK

fredag, 1 juni, 2012
Mikael Dunder
Jag har tidigare klippt gräset nere i klubben med egna grejer. Men handlade in en egen klippare till klubben som ska stå i containern. Ganska praktiskt så man slipper släpa med egna grejer! Nu ska jag bara försöka få lite tid till att få dit den, och att försöka springa runt med den lite där nere! :)))SÅ SOM DET SER UT JUST NU!

söndag, 20 maj, 2012
Om allt som borde göras i båtklubben så känner jag mig lite pressad,:((( Så om det finns någon som kunde tänka sig att montera tebax Wiren på vänster sida på A-bryggan, fixa till trädäcket nere vid B-bryggan, kapa upp Tallen som ligger bakom klubbstugan! Ta dommkraftten och fixa till så att klubbstugan står i våg igen.mm. Så ska ju klubbstugan få ny panel samt att det ska sättas in en altan där för altanen som ska bli på baksidan! Nu räcker inte jag till för detta just nu! Så antingen väntar v,i eller om någon annan kan tänka sig att ta över uppdraget som hamnkapten!

SJÖSÄTTNING LÖRDAGEN DEN 5/5 KL 8,00

måndag, 16 april, 2012

VALBORG

tisdag, 10 april, 2012

Till valborg skulle det vara mysigt att sammlas några i klubben och städa upp lite efter höstens och vårens stormar. Senare så njuter vi av brasan vid grillen med lite korv!

ÅRSMÖTE 2012 DEN 14/5 KL19,00 I GAMMELGÅRDEN
torsdag, 29 mars, 2012